فواید سبوس برنج روی پوست

  • مقالات
  • دی 20, 1400
  • 1

سبوس برنج فرآورى شده سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی معدنی است كه تأثير زيادى روى لطافت و لايه بردارى پوست دارد. سبوس برنج فرآورى شده دارای اسیدهای چرب امگا 6 که برای پوست بسیار مفید است.


این ماده سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های B و E و نرم کننده های طبیعی فوق العاده است، این ماده نه تنها پوست را آبرسانی می کند، بلکه محافظت نیز می کند.
مزیت اصلی سبوس برنج فرآورى شده برای پوست، قابلیت فوق العاده آن در مرطوب کنندگی عمیق است. این به دلیل ترکیب ویتامین E و اسیدهای چرب آن است که برای آبرسانی به عمق پوست می روند. به عنوان جایگزینی برای لانولین محبوب توصیه می شود،
سبوس برنج فرآورى شده پوست صورت را خیلی مرطوب نگه می دارد و از خشک شدن آن در زمستان جلوگیری می کند
نگران این هستید که آیا پوست چرب دارید؟ سبوس رو امتحان كنيد سبوس برنج فرآورى شده سبک است و به راحتی نفوذ می کند، بنابراین بعید است که چربی پوست شما را افزایش دهد.
سبوس برنج فرآورى شده به دليل داشتن ويتامين و مواد مغذى معدنى براى لایه برداری پوست و از بين بردن سلول هاى مرده روى پوست، جوش های ریز پوستى و برطرف کردن لکه های پوستی و روشن کردن پوست بسيار موثر است که يكى از طریقه استفاده از آن به صورت ماسک است.

اشتراک گذاری:

کاهش چربی خون با سبوس برنج

لاغری با سبوس گندم

One thought on “فواید سبوس برنج روی پوست

  • حسن غلامدوست

    ضمن عرض سلام خیلی خوشحالم که تکنولوژی تخمیرسازی سبوس در کشور توسط شرکتی دانش بنیان ایجاد شده است. همیشه کارشناسان از لزوم استفاده از خواص سبوس اظهار نظر می کردند ولی از معایب و مشکلاتی که سبوس غیر تخمیری برای بدن و سیستم گوارش دارد اطلاع رسانی نمی شد.
    سبوس برنج ( تخمیری) دارای تبع معتدل می باشد و ضمن دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی به دلیل داشتن رادیکالهای آزاد ضمن حفاظت از آب و رطوبت پوست موجب پر شدن پوست صورت حتی در زمان کاهش وزن می گردد(استفاده از کلمه« آبرسانی » می تواند اشتباه باشد بلکه « حفظ آب پوست» صحیح تر است.
    بطور مسلم مزایای برشمرده شده در سایت در زمینه های دیگر غیر از پوست نیز ارزش این ماده حذف شده از رژیم خوراکی مردم را بیشتر نمایان می سازد.

نظری بدهید!

(نمایش داده نمیشود)

0
    0
    سفارشات شما:
    سبد خرید شما خالیست!بازشگت به خرید