دکتر سبوس به نقل از مجله نگاه هستی

از تولید نان سنتی با کیفیت حمایت می کنیم
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: از نان سنتی که سالم تولید شود، بدون جوش شیرین باشد و سبوس تخمیری ترش لاکتیکی به آن اضافه شود سازمان غذا و دارو حمایت می کند.
رسول دیناروند در گفت و گوی اختصاصی با نگاه هستی گفت: امیدوارم در شورای عالی سلامت مصوبه ای داشته باشیم تا از تولید چنین نان هایی حمایت کنیم و جلوی تولید نان های غیر بهداشتی را بگیریم.
وی افزود: تولید نان با کیفیت که در افتتاحیه دکتر سبوس شاهد آن بودیم نشان دهنده آن است که باید از تولید نان سنتی با چنین ویژگی هایی حمایت کنیم و در واقع بتوانیم در حوزه نان سنتی برندسازی کنیم.
به گفته رییس سازمان غذا و دارو رویکرد این سازمان حمایت از نان صنعتی و سنتی سالم در کشور است که به شیوه نوین تولید شود.
معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: با توجه به این که نان سنتی در سبد غذایی ما ارزش بالایی دارد، بنابراین باید تمامی زیر ساخت ها از نرخ گذاری گرفته تا تمامی موارد بهداشتی رعایت شود تا بتوانیم نان با کیفیت تولید کنیم.

مصرف سبوس فرآوری نشده به دلیل ایجاد کم خونی و پوکی استخوان طبق استاندارد ملی به شماره ۱۷۰۲۸ برای انسان ممنوع است! دکتر سبوس در فرآیند تخمیر میزان اسید فیتیک (عامل کم خونی و پوکی استخوان) را به حداقل رسانده و خواص شگفت انگیز سبوس شامل: فیبر ، انواع ویتامین B ، منیزیم ، آهن ، فسفر ، منگنز و… را با عطر و طعمی دلنشین به شما هدیه می کند.

سبوس برنج

درمان یبوست با سبوس

اولین نظر را ارسال کنید “دکتر سبوس به نقل از مجله نگاه هستی”

(نمایش داده نمیشود)

0
    0
    سفارشات شما:
    سبد خرید شما خالیست!بازشگت به خرید